יום חמישי, 16 ביולי 2009

תתבונן בעצמך


המבט פנימה צריך להיות כן וישר. אין טעם בו כשהוא מצופה בכל התירוצים וההצטדקויות שאנו ממלאים את חיינו בהם. במיוחד בתקופות שבהן קורים דברים החורגים, מהשיגרה הסתמית שלנו כרגע,בתקופה בה אני מרוכז ביצירה של חיים חדשים וכל שזה מביא איתו,הייתי חייב להתבונן מעבר לעובדה שאני עומד להיות אבא. מעבר לשמחה ולדאגה לבריאות זוגתי והעובר (בת,אם זה מעניין אתכם) ולראות גם את המחשבות הקטנות שעוברות לי בראש.השיתוף,ההזדהות,הרצון להתחבר- אבל גם מעט קינאה ביתרונות של הצד השני בחבילה הזו..
"לה יותר קל להתחבר" "הקשר שלה עם העובר" רציתי להראות כאן שגם לי יש ,קשר עם העובר,וגם אני רוצה את תחושה,
החיבור,הקרדיט...... התוצאה של זה היתה התמונה שאני מכנה :"expecting” " בכלים מובנים מאליהם,מעין האכלה בכפית,אמרתי את זה.אני מקווה שמבט אחד בתמונה ייגרום לכם לרצות להתבונן עוד.עמוק יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה